מכירה מוקדמת של טיסות או חבילות לחו"ל היא כלי שיווקי מקובל וידוע. אחד מכללי השיווק הבסיסיים ביותר, הנכונים ביותר והבלתי ניתנים להפרכה הוא ציר הזמן. צור לחץ, מהר פן יגמר, איזה מזל יש לך שתפסת כזה דיל, ממש ממש בדקה ה 90, וכך הלאה. בקיצור הרעיון הוא לגרום לך לבצע קנייה רגשית. לא להפעיל שיקול דעת ובבדאי לא לבדוק את העובדות. וזאת כיוון שאם תבדוק את המספרים תראה שהם לא נכונים!!! יש דילים יותר טובים, יש אפשרויות נוספות.
מכירה מוקדמת של טיסות תמיד תציע חלון זמן צר ומוגבל זמן לביצוע הרכישה מבעוד מועד. לדוגמא BMI מציעה טיסות ללונדון "... במסגרת המבצע, יעלה כרטיס טיסה ללונדון, במחלקת תיירים, החל מ-399 דולר לנוסע, מותנה בזוג נוסעים הטסים יחד... מהחברה נמסר כי למבצע הוקצו כאלף כרטיסים, והוא יימשך עד ה-26 באוקטובר ויאפשר רכישת כרטיסי טיסה ליציאות מה-16 באוקטובר ועד ה-31 בדצמבר..." (כלכליסט 12.10.09)
או פרסומת שקיבלתי היום במייל המדברת על טיסה לניו יורק ב 849$
(netravel.co.il 17.10.09 )
הנוסע השקול יואיל ויפשפש בזיכרונו וימצא שבכל שנה, אחרי החגים יוצאות חברות התעופה עם מבצעי מכירה מוקדמת. זאת משום שהתקופה שאחרי החגים ועד סוף דצמבר נחשבת לעונה המתה מבחינת תיירות. השאלה הנשאלת היא האם זוהי הורדת מחירי הטיסות האופטימאלית? האם בתום המכירה המוקדמת שפתוחה רק לתאריכי טרום עונה לא נוכל למצוא מחירי טיסות יותר זולים ופחות מגבילים, פחות מחייבים? האם לא כדאי בכל זאת לחכות למחירי דקה 90?
מבטיחה לעקוב אחרי:
תל אביב - ניו יוררק 849$
כבר היום, כשאנחנו רחוקים מרחק רב ממחירי דקה 90 מצאתי כרטיס טיסה מתל אביב לניו יורק ב 760.69$ (כולל מיסים ודלק)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה