יום שלישי, 27 באוקטובר 2009

חבילות סקי דקה 90 ? אולי. ציוד סקי טרום עונה? בוודאי

מחירי תיירות הם הימור, כבר אמרנו? בודאי שאמרנו כי זה שם המשחק. חברות התיירות מהמרות כמו גם הנוסע. דקה 90 או להזמין מראש וליהנות ממחירי טרום עונה. בודאי ובדאי כך לגבי חבילות סקי. כאשר בעניין חבילות הסקי השאלה מתחדדת אף יותר. אם בקיץ ברור שיהיה חם והשאלה היא רק אם יהיו ביקושי יתר או יהיו מחירי דקה 90, הרי שבסקי נוסף גורם הימור נוסף האם העונה תהיה מושלגת. האם יש טעם לשלם על חבילת סקי במחירי טרום עונה או למצוא דיל דקה 90 לחבילת סקי סלעים...

היום חיפוש  מהיר בגוגל עבור סקי יציג לנו מודעות שמפרסמות שלל מבצעים מיוחדים למקדימים. למה זה כדאי להם? כי טובה ציפור אחת ביד משתיים על העץ. עדיף לנעול הזמנות במחירי הנחה כאשר עדיין לא ידוע אם עונת הסקי תהיה טובה מבחינת מזג אוויר. השאלה שמעניינת אותנו רוכשי חבילות הסקי היא אם כדאי להמר על מזג האוויר ולקנות יותר בזול או לחכות לדקה ה 90. כנאמר, הנבואה ניתנה לשוטים. בענייני מזג אוויר ושלג לא ניתן להתנבא. אולם את ההווה בהחלט ניתן לראות בעין. והעין רואה מבצעי טרום עונה משכנעים מאד בתחום ציוד סקי.
וכאן בוודאי שאין לחכות לדקה 90. אם תהיה עונת סקי מוצלחת גם מחירי ציוד הסקי יהיו גבוהים. הסיכוי שצויד סקי יימכר אחרי עונת הסקי כמו מבצעי סוף עונה קלוש ביותר.
     

אין תגובות: