יום חמישי, 29 ביולי 2010

מחירי דקה 90 בתוך ארה"ב

כדי יעיל לבדוק ולהתרשם מרמות מחירים- אם כדאי לחכות לדקה 90 עבור הזמנת טיסות בתוך ארה"ב ראו כלי חינמי זה שמסייע לחסוך כסף ע"י מידע. הכלי מספק מידע על מחירי טיסות ממוצעים בלמעלה מ 6000 יעדים בתוך ארה"ב

http://www.farereport.com/

מידע הוא כוח... כבר אמרנו? זוהי דוגמא כיצד מידע מאפשר צרכנות נבונה. וזה בדיוק מה שאין לנו בישראל.
כמה המונח "דקה 90" ריק מתוכן ובעצם דקה 90 הוא לגמרי קזינו כשמדברים על מחירי טיסות בארץ.  

יום שני, 12 ביולי 2010

קץ עידן דקה 90?

דקה 90 - הלך פארש הקונספט המרכזי של השליטה של חברות התעופה וחברות התיירות- דקה 90. ומה זה אומר "דקה 90" ? במילים פשוטות אנחנו ספקי התיירות והתעופה לא נגלה לך, הצרכן כמה מקומות פנויים אנחנו מחזיקים ולכן אנחנו יכולים ליצור מצגים ספק שיקריים של מחסור בשוק ולהגביר דרישה (מתוך לחץ), קרי להעלות מחירים של טיסות וברגע האחרון, אם לא הצלחנו למכור את כל המלאי להוזיל מחירים באיצטלה של מחירי דקה 90.
מתוך אתר הבית של עולם התיירות: גוגל מסוכנת לתעשיית התיירות... http://www.educational.co.il/article.php?id=705



והנה באה גוגל ומתכוונת לשחרר לעיני כול את המידע יקר הערך: האמת אודות מצב המקומות בכל טיסה וטיסה
החרדה כביכול היא שגוגל תתחיל למכור טיסות ותיירות ובידיה כלים הטובים ביותר הקיימים למידע על מה באמת קורה במחירי התיירות והטיסות וכך תכה שוק על ירך את מוכרי התיירות באינטרנט כיום. אלא שכפי שמודה ואומר אחד המומחים "... "בימים הראשונים של האינטרנט ראיתי איך אנשים יכולים להגיע ישירות את הרוכשים ולקחת חלק פעיל בתהליך, שהיה עוד שקוף," ניתח אנדריאס פורוס מומחה עולמי ל-SEO (Search engine optimization). "אלא שאז קמו עוד ועוד אתרים והשקיפות נעלמה בים המידע"

יום חמישי, 8 ביולי 2010

דקה 90 – אתר מאמרים מומלץ

דקה 90 – אתר מאמרים מומלץ למי שמתעניין בקונספט של דקה 90 בתיירות ממליצה על אתר מידע שנותן הרבה רעיונות, חומר, ניתוחים, הרהורים ומחשבות בכול נושאי התיירות והנסיעות בכלל ובמבט נוסף אל מאחורי הקלעים של עולם התיירות ובתוך כך גם דקה 90 כרעיון מרכזי בתפיסת צרכן תיירות ונסיעות באינטרנט.