יום שני, 12 ביולי 2010

קץ עידן דקה 90?

דקה 90 - הלך פארש הקונספט המרכזי של השליטה של חברות התעופה וחברות התיירות- דקה 90. ומה זה אומר "דקה 90" ? במילים פשוטות אנחנו ספקי התיירות והתעופה לא נגלה לך, הצרכן כמה מקומות פנויים אנחנו מחזיקים ולכן אנחנו יכולים ליצור מצגים ספק שיקריים של מחסור בשוק ולהגביר דרישה (מתוך לחץ), קרי להעלות מחירים של טיסות וברגע האחרון, אם לא הצלחנו למכור את כל המלאי להוזיל מחירים באיצטלה של מחירי דקה 90.
מתוך אתר הבית של עולם התיירות: גוגל מסוכנת לתעשיית התיירות... http://www.educational.co.il/article.php?id=705



והנה באה גוגל ומתכוונת לשחרר לעיני כול את המידע יקר הערך: האמת אודות מצב המקומות בכל טיסה וטיסה
החרדה כביכול היא שגוגל תתחיל למכור טיסות ותיירות ובידיה כלים הטובים ביותר הקיימים למידע על מה באמת קורה במחירי התיירות והטיסות וכך תכה שוק על ירך את מוכרי התיירות באינטרנט כיום. אלא שכפי שמודה ואומר אחד המומחים "... "בימים הראשונים של האינטרנט ראיתי איך אנשים יכולים להגיע ישירות את הרוכשים ולקחת חלק פעיל בתהליך, שהיה עוד שקוף," ניתח אנדריאס פורוס מומחה עולמי ל-SEO (Search engine optimization). "אלא שאז קמו עוד ועוד אתרים והשקיפות נעלמה בים המידע"

אין תגובות: