יום ראשון, 15 בנובמבר 2009

האם והיכן ניתן לקבל נתונים הסטוריים של מחירי כרטיסי טיסה 2

הנושא: האם והיכן ניתן לקבל נתונים הסטוריים של מחירי כרטיסי טיסה?

ללשכה המרכזית לסטטיסטיקה שלום,

אני מנסה לערוך מעקב אחרי מחירי טיסות (סדירות ושכר) של טיסות יוצאות מישראל.
אני שמחה לבשר שקיבלתי  תשובה, ואני מצטטת:
שלום ליאורה,
 
לצערי, אין לנו מידע בנושאים שאת מבקשת. אני חושב שרק לחברות התעופה יש את כל המידע.
 
בברכה
שמואל טל
CBS - Israel Central Bureau of Statistics www.cbs.gov.il
                       Information Center
           86 Menachem Begin Rd.  Bet Leo Goldberg
          tel' 972-3-5681932/3      fax 97235681946
                  P.O.B. 57207 Tel Aviv 61571
                          I S R A E L

אוקי, תודה למר שמואל טל וללשכה המרכזית לסטטיסטיקה. אני אמשיך ואפנה לחברות התעופה. למרות שכמו שכבר אמרתי- זה בדיוק המידע שחברות התעופה מעוניינות שלא נדע. דקה 90... זוכרים?

אין תגובות: