יום שבת, 14 באוגוסט 2010

אתר השוואת מחירים טיסות ודילים דקה 90 הטוב בעולם- המלצה חמה!

בהמלצת עיתון סאנדיי טיימס: אתר השוואת מחירי טיסות  Momondo.com הוא האתר הטוב ביותר להשוואת מחירי טיסות ולאיתור דילים דקה 90 ולהזמנת טיסות, זהו אתר דני (!!!) ובהתאם למבחן של הסאנדיי טיימס זה אתר טוב יותר בעיקר בתחום של מחירי טיסות הזולים ביותר שאיתר בטיסות ארוכות-טווח. האתר ניצח אפילו את ענקיות חיפוש טיסות כגון אקספדיה, קיאק, Zugu ו-Skyscanner.

 העיתון ציין שאתר חיפוש טיסות Momondo.com גם הצליח להציג לכל שאילתא כמות נתונים הגדולה ביותר מבין אתרים טיסות למיניהם כולל אתרי חברות טיסות הלואו-קוסט וגם אפילו אתרי הנישה.

 אתר Momondo.com הוא מנוע חיפוש טיסות שנותן השוואות מחירים תוך שהוא סורק יותר מ-800 אתרי אינטרנט בתחומי טיסות, נסיעות ואתרים המתמחים בנושאי דקה 90. מנוע החיפוש של האתר סורק גם אתרי 22 חברות הרכבות הגדולות בעולם. כתוצאה מכך האתר יכול להציג  את הדרך הזולה ביותר להגעה יבשתית ברכבת.
החיסרון (לפי שעה לפחות) – האתר לא מציג מחירים של מסלולי טיסה מורכבים מיותר משני יעדים ואף אינו מציג יעדי ביניים בחלק ממחירי כרטיסה טיסה הכוללים יעדי ביניים

תגובה 1:

נתן44 אמר/ה...

אני רוצה להמליץ גם על טיסות לאיטליה במחירים ממש מצוינים במיוחד בעונה הזאת של הקיץ. סגרנו בדקה האחרונה לפני שבועיים והיינו מרוצים מהזריזות ומדמי הטיפול הנמוכים יחסית