יום שני, 12 באוקטובר 2009

יעדי תיירות מועדפים

יעדי תיירות מועדפים

בתור אחד שטייל בעולם, אני נתקל לעיתים קרובות בשאלה "מה המקום הכי יפה שהיית בו?" או במילים אחרות "לאיפה אתה הכי ממליץ לנסוע?" אז התשובה שלי היא תמיד שהשאלה מגוחכת ואין עליה תשובה. זה כמו לשאול את מי אתה יותר אוהב את אבא או את אמא, מכיוון שעל טעם וריח אין להתווכח.

יעדי תיירות מועדפים בדרך כלל יהיו לפי האופי של השואל. לכן אם אתם בדרך לחופשה כדאי לשאול את עצמכם מה אתם מחפשים. האם יעדי התיירות המועדפים עליכם כוללים שמש או שלג? מקום לשופינג או חופים שקטים? וכן הלאה. אך ישנם כמה גורמים שלא משנה מה יעדי התיירות המועדפים עליכם, תמיד כדאי לצאת לחופשה עם כמה שפחות דאגות אם בכלל.
משום כך יעדי תיירות מועדפים מבחינתי תמיד יכללו
שירותי רפואה או חילוץ בקרבת מקום ובהישג יד (כמובן שזו אינה תחלופה לביטוח רפואי מקיף).
מקום עם אינטרנט וקליטה סלולארית
במידה ואתם שומרי כשרות, חשוב לבדוק שיש במקום קהילות יהודיות או כל מיני מאכלים כשרים (אפשר להתייעץ עם רב חב"ד המקומי).

מעבר לכך כל השאר באמת לפי טעם אישי ומטרת החופשה.

למרות כל הנאמר לעיל אין אפשרות להתעלם מהעובדה שישנם כמה מקומות שבהחלט השאירו עליי רושם יותר מהאחרים ואני מניח שגם שאר האנשים ייהנו מהם באותה מידה.
מכיוון שקצרה היריעה מפירוט על כל מקום ומקום, אני מניח שרוב האנשים מחפשים מקום שאפשר למצוא נופים יפים, מקומות לקניות, טיולי הרים ועוד אטרקציות וכמובן שהמחיר לא יהיה יקר מדי. על פי כל הקריטריונים האלה סלובניה היא אחד מיעדי התיירות המועדפים. אפשר למצוא בה את כל המפורט למעלה ויותר מכך ובנוסף אפשר פשוט "לקפוץ" לאיטליה,אוסטריה,קרואטיה ואפילו הונגריה מכיוון שמדינות אלו גובלות עם סלובניה.

שורה תחתונה

באמת אין אפשרות לקבוע מהם יעדי התיירות המועדפים ביותר בעולם, השיטה היא פשוט לנסות ולהחליט לבד...והכי טוב פשוט למצוא דילים של דקה 90

אין תגובות: