יום חמישי, 15 באוקטובר 2009

איך לקנות כרטיס טיסה בזול למרות שמועד הטיסה לא ידוע ועסקאות דקה 90 אינן זמינות

מה עושים כשיש אירוע שאתה לא רוצה להפסיד בשום פנים ואופן, לא יכול לדעת תאריך מדויק ולא רוצה לשבור תוכנית חסכון? לדוגמא: הבת שלכם חיה בלונדון ועומדת ללדת. ברור שלא תרצה לפספס את לידת הנכד הראשון.

נניח שהלידה צפויה אי שם באמצע עונת הקיץ העמוסה ולא סביר שניתן יהיה להשיג טיסות זולות בדקה ה 90

במילים אחרות השאלה היא אם לקנות כרטיס טיסה מראש בתאריך שהגניקולוג דיבר עליו ולקוות לטוב או לחכות לדקה ה 90 ולקנות כרטיס טיסה יקר?

האפשרויות העומדות בפניך:
1.    אתה מחכה לדקה ה 90 ולטלפון "יש צירי לידה, אבא תעלה על מטוס ותבוא..."  ואז אתה רץ וקונה כרטיס טיסה מהיקרים ביותר
2.    אתה בשום פנים ואופן לא מחכה. אתה לא בן אדם של דקה 90 . אתה קונה מבעוד מועד כרטיס במחיר הזול ביותר שניתן למצוא. כמובן שעל כרטיס זה חלים קנסות כבדים בדמות דמי שינוי יקרים מאד ברמה של 150$ ואף יותר.
3.    אתה מחפש ומוצא כרטיס טיסה עם תנאים גמישים ששניתן לבצע שינויי תאריכים ברגע האחרון אבל... אופס: חזרנו לכרטיס טיסה יקר. כי ככל הכרטיס טיסה גמיש יותר כך הוא יקר יותר

הינו רוצים אפשרות לקנות מבעוד מועד כרטיס טיסה זול עם גמישות לשנות מועד טיסה תמורת תשלום מינימאלי. אבל חברות התעופה תופסות אותנו ב...

ובכל זאת הנה כמה טיפים איך לטוס בדקה 90, באמצע העונה במחיר שפוי:

קנה כרטיס טיסה מבעוד מועד אבל:
חפש חברת תעופה שגובה דמי שינוי נמוכים.
מיד עם רכישת כרטיס הטיסה קנה גם ביטוח נסיעה. (שים לב שהביטוח משולם לפי ימי השהייה בחו"ל בפועל ולא לפי כמה זמן לפני הטיסה הביטוח נרכש). וודא שהביטוח מכיל כיסוי עבור קנסות ודמי שינוי תאריך על כרטיס טיסה. וכך ברגע האמת, בדקה 90 ביטוח הנסיעות יכסה את דמי הקנס.
הרי בכל מקרה לא היית טס לחו"ל ללא ביטוח נסיעות...  

ואם החלטת בכל זאת לחכות וללכת על דיל דקה 90, עדיף לך לחפש חבילה או דיל דקה 90 שכוללים גם מלון או השכרת רכב וגם טיסות, וזאת משום שלעיתים קרובות, ניתן למצוא דילים של דקה 90 הרבה יותר זולים מאשר טיסות דקה 90 זולות (מדיניות שיווק של חברות תעופה...)
והעיקר שיהיה במזל טוב

אין תגובות: